februari
M Di W Do V Za Zo
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
Advertentie.
Laatste foto
Verslaafd
monument solex op sokkel
berini
Wie is online
0 geregistreerd (), 11 Gasten en 2 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Actieve Onderwerpen | Actieve Posts | Onbeantwoorde berichten Afgelopen 24 uur | Afgelopen 48 uur | Laatste 7 dagen
Forum   Onderwerp
Stamtafel
Re: Moppen. door Jan @ Vandaag om 01:26 AM

Van de zomer naar de Mac geweest met ons clupie, maar ze vonden het geen goed idee
Techniek en sleutelen
Re: Led lampjes door trommel @ Vandaag om 01:15 AM

Origineel bericht van: JanEidelijk heeft onze Jan Graste naar eigen zeggen een werkend schema. Normaal zou je met één setje kunnen volstaan (diode, weerstand, zener diode) maar omdat zeg maar de plus bij je voorlampje de schroefdraad is en bij je ac
Stamtafel
Re: Moppen. door Pierre @ Vandaag om 01:06 AM

hoe noemt een slimme vrouw?? een travestiet
Stamtafel
Re: Moppen. door trommel @ Vandaag om 01:03 AM

Heb je een vuurtje ?
Stamtafel
Re: Moppen. door Pierre @ Vandaag om 12:58 AM

een meisje vraagt aan haar moeder is het waar dat alle doden tot stof vergaan ja zegt de moeder waarom oh dan is er een dode onder mijn bed vergaan
Gezocht
Re: Geel neusje door Jan @ Vandaag om 12:48 AM

Origineel bericht van: RoelofMooi dat wist ik nog niet, ik lap nou de oude neusjes op en dat is soms een berg werk, wat zouden ze gaan kosten. Ik zal het Ad vragen
Gezocht
Re: Geel neusje door Roelof @ Vandaag om 12:07 AM

Mooi dat wist ik nog niet, ik lap nou de oude neusjes op en dat is soms een berg werk, wat zouden ze gaan kosten.
Techniek en sleutelen
Re: Led lampjes door Alfons_Amuse @ Vandaag om 12:02 AM

HAhHAaa, dat zal wel mee vallen die tochten. Maar was je frietje lekker?
Techniek en sleutelen
Re: Led lampjes door Jan @ Gisteren om 11:47 PM

Ja Alfons. Anders durft hij dadelijk de forum toertocht niet meer mee te rijden Ik heb vorige week plankgas een frietje gehaald, met de led velichting. Hij doet het nog
Gezocht
Re: Geel neusje door ovee @ Gisteren om 11:44 PM

Ja ik wacht daar ook wel op. Het zal wel niet zo lang maar duren denk ik.
Stamtafel
Re: Moppen. door Alfons_Amuse @ Gisteren om 11:41 PM

De laatste is de leukste. http://www.youtube.com/watch?v=JUHyww030Gg
Techniek en sleutelen
Re: Led lampjes door Alfons_Amuse @ Gisteren om 11:32 PM

Oke das duidelijk. Ga dit ook namaken en een proefje doen. Leuk he zo bezig zijn. Zoiets had ik ook in gedachten, maar er wordt een halve wisselspanning gebruikt, daarom ben ik benieuwd of het ook dan stationair licht geeft, gezien het feit dat de
Techniek en sleutelen
Re: Led lampjes door Jan @ Gisteren om 11:25 PM

Er zijn van deze ledlampjes 6 volt en 12 volt in omloop.
Techniek en sleutelen
Re: Led lampjes door Alfons_Amuse @ Gisteren om 11:23 PM

Ik begrijp hoe het werkt. Alleen in het schema staat 180 Ohm en 12V zener, en in de tekst staat 270 Ohm en 6V zener. Begrijp ik iets niet ?? Of ?? Heeft hij het ook al getest, want ben beniuewd dat het ook bij lage toerentallen (stationair) ook werk
Gezocht
Re: Geel neusje door Jan @ Gisteren om 11:23 PM

Ik heb het prototype gezien Onne, ziet er netjes uit. Ik heb helaas ook niet veel liggen, we wachten Ad maar af.
Stamtafel
Re: Moppen. door Jan @ Gisteren om 11:18 PM

Lang wachten Jantje gaat naar de tandarts. Hij had een afspraak om half 2. Om 3uur is hij nog niet aan de beurt. Hij gaat naar de balie en vraagt wanneer hij aan de beurt is. Dan zegt de vrouw achter de balie: "Zometeen meneer." Jantje
Stamtafel
Re: Moppen. door Jan @ Gisteren om 11:17 PM

Rondje om de kerk De bisschop van Brugge is op bezoek bij de pastoor van Hamont. Zegt de bisschop: "Ik heb vernomen dat je slaapt met uw meid." Zegt de pastoor: "Ja sedert jaren, maar de hond slaapt tussen ons, dus er gebeurt niet
Gezocht
Re: Geel neusje door ovee @ Gisteren om 11:16 PM

Oké, het zal dan misschien niet lang meer duren. Het staat namelijk al een flink aantal maanden op de site dat de neusjes worden verwacht. Ik wacht daar dan wel op. Het duurt nog wel even voordat het toer seizoen weer begint
Stamtafel
Re: Moppen. door Jan @ Gisteren om 11:14 PM

Bril nodig Een man komt in een bar, na een paar pilsjes gedronken te hebben, gaat hij naar het toilet. Als hij terugkomt, heeft hij een grote natte plek in zijn broek. "Leuk is dat, gezellig", merkt de barkeeper droogjes op. "Ja so
Stamtafel
Re: Moppen. door Jan @ Gisteren om 11:11 PM

Rondkijken Er liep een blinde met een begeleidende hond door de straat, even later stapte de blinde met de begeleidende hond een kruidenierszaak binnen. De blinde begon opeens met zijn hond boven zijn hoofd te zwieren, de winkelbediende schrok en v
Stamtafel
Re: Moppen. door Jan @ Gisteren om 11:11 PM

Gek of niet gek? Er komt een journalist naar een instelling voor gestoorde mensen. Zijn eerste vraag luidt hoe ze het onderscheid maken tussen wie wel gek zijn en zij die niet gek zijn. "Wel, " zegt de dokter, "wij geven iedereen di
Stamtafel
Re: Winters p(r)laatje door Pierre @ Gisteren om 11:10 PM

dan zijn ze lekker fris peter gr pierre
Stamtafel
Re: Moppen. door Jan @ Gisteren om 11:08 PM

"Ik had graag een paar handschoenen voor mijn vriendin," zegt Karel tegen de knappe verkoopster, "maar ik ben vergeten welke maat ze heeft." Het meisje is erg behulpzaam en legt haar hand in de zijne. "Klopt dat ongeveer?&q
Stamtafel
Re: Moppen. door Pierre @ Gisteren om 11:06 PM

vertrouw op god maar zet je solex op slot gr pierre
Gezocht
Re: Geel neusje door Jan @ Gisteren om 10:54 PM

Origineel bericht van: oveeVoor een oto. Zo'n neusje met een vleugel aan de bovenkant Het duurd niet lang meer of Ad van Heerbeek heeft ze nieuw.
Pagina 1 van 3 1 2 3 >
Links
Solex website
Solex fotoalbum
Solex clubs
Solex Startpagina
Brommers Startpagina

Advertentie..
Advertentie....
Forum Statistieken
1952 Leden
25 Forums
3011 Onderwerpen
32777 Berichten

Max Online: 52 @ 31/10/11 11:22 PM
Jarigen van vandaag
Winnetou (48)
Nieuwste Leden
BrainP, 1960, Frostypoz, stoolex, diederick67
1952 Geregistreerde gebruikers

The registered Trademarks "SOLEX" and "VELOSOLEX" belong to the French firm SINBAR