|
|
|
Stamtafel
|
|
De foto,s staan een pagina terug
|
|
Stamtafel
|
|
is het wat dat er een foto op het forum word geplaatst leuk voor de andere bezoekers
|
|
Stamtafel
|
|
Ja, een mooi exemplaar. ik vind het motortje mooi gemaakt. stukje huisvlijt.
|
|
Stamtafel
|
|
Ja die zijn er inderdaad al een hele tijd.
|
|
Stamtafel
|
|
Volgens mij zijn ze er al een jaartje of 10,ongeveer uit de solexnouveau tijd de grijze mettalic solex die ik ooit had,als je goed kijkt zie je ook het zwanehals model een beetje terug komen frame buis kettingkast.
|
|
Stamtafel
|
|
Ze zijn er zelfs met een groot rempedaal voor voetrem. Hier eentje met achtervering
|
|
Stamtafel
|
|
Origineel bericht van: ghostriderIk ken ze. Ze zijn er zelfs met achtervering. Ik heb er ooit op gereden. Hebben wat meer vermogen dan een Solex Hoi Klopt Jan Weltjes had/heeft er ook een met achtervering in het rood.
|
|
Stamtafel
|
|
Ik ken ze. Ze zijn er zelfs met achtervering. Ik heb er ooit op gereden. Hebben wat meer vermogen dan een Solex
|
|
Stamtafel
|
|
Er heeft een keer 1 te koop gestaan op MP
|
|
Stamtafel
|
|
ok bedankt edgard groetjes pierre
|
|
Stamtafel
|
|
Hoi Dit model solex zie je niet vaak. Het lijkt een samenraapsel maar is toch orgineel uit China.
|
|
Stamtafel
|
|
Hoi Mooi Pierre. Mooie complete f4,hopen dat je het motortje nog vind (ik let ook voor je op )
|
|
Stamtafel
|
|
Origineel bericht van: JoanIk heb nog wel een kindertandem in de aanbieding, zelf spuiten en nieuwe bandjes erop, mijn kinderen zijn inmiddels 1.90 meter en passen er niet meer op. foto?
|
|
Stamtafel
|
|
die van mij zijn 16 en 10 jaar oud ja ja we worden oudjes
|
|
Stamtafel
|
|
Ik heb nog wel een kindertandem in de aanbieding, zelf spuiten en nieuwe bandjes erop, mijn kinderen zijn inmiddels 1.90 meter en passen er niet meer op.
|
|
Stamtafel
|
|
|
|
Techniek en sleutelen
|
|
Origineel bericht van: FFAnders[ Weleens Zamak mee gesoldeerd ?? Jawel maar dat is een soort van russische roulette want Zamac is een eutectische legering en die heeft een smeltpunt in plaats van een traject, dat waarschuwt dus niet zo heb je me
|
|
Techniek en sleutelen
|
|
Origineel bericht van: JanPrecies zoals je het zegt ronald, vloeit zoals tin. Zamak....^&*$^#^%!&* is zooooooi, ik krijg het niet gelast/gesoldeerd, zit veel zink in. Misschien onder speciale condities. (cabine gevuld met een of ander gas)
|
|
Restauratie
|
|
Origineel bericht van: JanWat voor brandstof gebruik jij Roelof, sprak vandaag iemand die al 8 jaar met tankcure rijd, maar rijd wel altijd met shell-V power, dit schijnt beter te zijn???? Iemand ervaring mee??? de grote kracht van V-power is dat e
|
|
Stamtafel
|
|
Origineel bericht van: Pierretwee zelfs tijd voor een f8, oftewel een F4 tandem
|
|
Techniek en sleutelen
|
|
Er is al eens eerder op dit forum over dit wondermiddel geschreven. Tot nu toe heb ik nog geen negatieve reacties gezien. het lijkt haast te mooi om waar te zijn. Jan, (of anderen), kun jij wat meer "gebruikerservaringen"vertellen? ik den
|
|
Restauratie
|
|
Origineel bericht van: Jan trillingen vernietigen je vermogen!!!!!! Daar heb ik eerder ook al eens wat over geschreven, oa mijn manier van uitbalanceren ( werkt perfect) en het aanbrengen van een tegengewicht voor het bigend op een vliegwielschijf
|
|
Restauratie
|
|
Origineel bericht van: Roelof ik zal toch eens kijken naar een 4 klauw voor mijn draaibank dan kan ik ook een carter inspannen, Het kan ook zonder 4 klauw, ik heb meerder opspanstukken gemaakt voor in de 3 klauw waar ik het carter op kan bouten. A
|
|
Stamtafel
|
|
twee zelfs
|
|
Stamtafel
|
|
Is er al een kleinzoon?