citrofieltje
1000km gereden
Lokatie: Emmerich am Rhein Deutschland
Ik ben 38 jaar wegenwacht geweest, maar ik ben nu met de VUT en werk op een camping als vrijwilliger en dit is ook mijn ideale duik stek met veel scheeps wrakken ( 2 maanden in Bretagne op Camping Pallieter, www.pallieter.fr )
Mijn sleutelmaat zit nu nog bij de Wegenwacht. Ook een duikgek en dan vooral naar wrakken en is ook een Solex liefhebber. Hebben jullie daar bij de WW allemaal de zelfde gedachtengangen?
citrofieltje
1000km gereden
Lokatie: Emmerich am Rhein Deutschland
Hallo Allemaal Ik ben aangekomen in Frankrijk en mijn eerste ritjes gemaakt (zonder helm !) De plaatselijke handhaver der wet vond het geen probleem want hij vond als het in Nederland mag mocht het ook van hem hier ( een europa zei hij.) Heel het dorp is in de schuren aan het zoeken voormij of ze nog iets hebben aan Solexen en onderdelen waar onder jerrycans enz. Ik houd jullie verder op de hoogte.
De 864 heeft ook zo'n blik gevonden op een rommelmarkt in Frankrijk. Mocht je er nog een tegenkomen, houdt ik mij aanbevolen. Het is toch wel handig om er een op een toertocht mee te nemen.