0 geregistreerd (),
7
Gasten en
2
Zoekmachines online.
Sleutel:Admin,
Globale Moderator,
Mod
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
#358 - 29/09/0110:00 PMUitlaat verven
Burg de Man
1000km gereden
Lokatie: Rockanje
Kan iemand mij raad geven over welke primer en verf ik het beste kan gebruiken om nijn uitlaat te verven. Is er speciale hitte bestendige verf, zoja van welk merk??
Ja er bestaat hittebestendige verf. Die wordt ook verkocht in spuitbussen. Je hebt daarbij geen primer nodig. De verf is gewoon bij de verfwinkel te koop. En anders zou je ook bij de auto-onderdelenzaak kunnen kijken want die verf wordt ook gebruikt om warme onderdelen van auto's te verven.<BR>Thijs
En wat ik gebruik is gewoon glans zwart van Flexa of histor.<BR>Na het verven en 2 dagen drogen gaat hij in mijn (kook) oven een uurtje bij 80 C<BR>Maar waarschijnlijk blijft het zonder deze stap ook wel zitten.<BR>Op de een of ander manier wordt het bij een solex niet echt heet.Zelfs op mijn<BR>ingekorte race uitlaten blijft het goed zitten.<BR>Ik gebruik echter geen primer, wel kaal tot op het staal
Ik gebruik een spuitbus van het merk Ninja,<BR>speciaal voor hitte. Het kost 25,- , en je moet 2 dunne lagen aanbrengen, en daarna bij 85 graden C in de oven. Werkt perfect!
volgens mij moet moffel lak in de oven om uit te harden. misschien dat het ook op uitlaten kan? het bak process vindt vanzelf plaats als je uitlaat warm wordt....... [img]images/icons/tongue.gif" border="0[/img]