Heb een goudbies frame gekocht uit 1965, nederlands met framenummer 885xxx (en die is verder helemaal origineel en erg mooi). Nu komt de grote, grote hamvraag....het motortje
- Kleur van tank en vliegwielkap? - Daaraan eigenlijk gerelateerd (dus misschien overbodige vraag): lichtkapje..... vierkant? kleur? - Volgens mij uitlaat met grote demper?
Je hebt goed je huiswerk gedaan, het is idd een 65er, grijze tank, beige lichtkap ronde koplamp en grijze vliegwielkap. Uitlaat kleine deelbare demper onderaan.
Nu is er wat discussie over de koplamp........iemand vertelde me: voor juni 65 de ronde koplamp en tweede helft 65 de vierkante?..........of is 65 een typisch geval van.....alles wat er nog ligt opmaken? Groet
He lei, ja goed naar je geluisterd....je was de tweede die dit opmerkte en ik zag het ook nog bij jouw solexen.....vandaar dus de forumvraag........overigens zijn de de velgen al gemonteerd en de solex snort alweer.....prettig weekend en tot ziens
O en.......ik hoor steeds over het 'grote solexboek'....waar kan ik daar een exemplaar (of kopie) van vinden..