Ik ben het met John eens.
Hun maken een fout.
Ik denk dat ze dit toch wel herstellen. (gratis)Zo niet de consumenten bond of radar er overheen.
Origineel bericht van: zeezoutIk kan me haast niet voorstellen dat de RDW dit soort fouten maakt. Temeer omdat op het kentekenbewijs ook staat waar het nummer op het frame staat ingeslagen.
Is dat kentekenbewijs wel zuiver?
Heb het zelf ook meegemaakt , de fout/vergissing was niet bij de RDW maar bij het schouwen (in 2005).
Daar had de rijwielhandelaar/schouwer een 3 voor een 5 aangezien en een geel kenteken laten maken.
Ik wilde een blauwe plaat ,formaliteit,toen kwamen ze(RDW) erachter >>> €160,- ,Kassa Denk het niet ,de RDW heeft de aangevoerde gegevens verwerkt.
Ervanuitgaande dat deze correct zijn.
Ik blijf erbij, iemand maakt een fout. RDW of de schouwer. De consument mag niet de sigaar zijn. Hij heeft netjes betaald.
RDW zal zelf nooit toegeven. Ook zal de RDW de schouwer ook niet de schuld geven. Kan volgens mij niet.
Dit doet me denken aan een voorval met mijn oude moeder.
Het oude mensje was gevallen in de parkeerkelder van de gemeente Vlissingen. Door uistekende bouten was ze gevallen en in het ziekenhuis een gebroken arm en allerlei blauwe plekken. Heel erg. Toen ik de politie erbij haalde konden we niet de gemeente via de politie verantwoordelijk stellen. Dit staat in de wet. De politie kan de gemeente niet verantwoordelijk stellen.
Dus ik naar mijn schoonvader. Meester in de rechten, advocaadjes enz... Met een brief van mijn schoonvader, met wat stempels van advocaten, kregen we direct alle medewerking van de politie om de gemeente erbij te lappen. Geen enkel probleem meer. Alles vergoed binnen 10 dagen. Bril, jas, ambulance enz...
Moraal van het verhaal je hebt een jurist of advocaat nodig.
Ik ruik hier ook zoiets RDW en schouwer.
Even naar de rechtswinkel voor advies misschien.