slecht afgewerkt dus door de coater,de groene exemplaren zijn de nummers afgeplakt ook de vitale draad delen wat je kan doen is de rdw mailen hoe en wat,je hebt je kentekendus ze hebben zelf de afgifte goedgekeurd.of je nummer nieuw laten zetten of zelf tikken met slagset het is voor de controle van oom agent
lijkt mij de beste tip. helemaal volgens de letters van de wet is het niet, maar alles klopt verder dus niet moeilijker doen...
Ik zou niet zlef gaan tikken, heel veel framenummers zijn door de roest over de jaren heen aangetast en slecht(er) leesbaar dat probleem is bekend.
Een ander nr kan alleen door de RDW worden ingezet, dat KAN het originele nummer zijn maar dan wel met de RDW sluitkenmerken ik heb zelf ook zo een nr terug gekregen staat alleen op een andere plek want het apparaat pastte niet op het balhoofd.
Bij poedercoaten weghalen: met verfabrander ( electrisch)heel lokaal de coating verweken en dan met bougieborsteltje de coating weg borstelen houdt je meer van het nr over dan bij schrappen.