Ik ben tijdens het opruimen nog een aantal krantenknipsels tegen gekomen van lang geleden. Ze gaan allemaal over Solexraces uit de jaren '80.
Solexrace Benthuizen 1986. Winnaar Maarten Vennix. Hier sta ik toevallig op de foto. De man voor mij is Jan van de Vliet uit Pijnacker. Destijds één van de grote concurrenten.

Solexrace Ucghelen. Voorop weer Jan van de Vliet en daarachter ik. Jan was eerste en ik tweede. We schrijven 1987

Solexrace de Kwakel 4 augustus 1988.
Hier heb ik gewonnen. Kwam niet zoveel voor want meestal won mijn 40 kg lichtere broer.

Solexrace Barneveld was altijd een erg mooi evenement dat veel bezoekers trok. Het was ook een schitterend asfalt circuit dat hoge snelheden mogelijk maakte. Helaas is mijn scanner niet groot genoeg.

Nogmaals een bericht uit Barneveld.

We zijn ook verschillende jaren in Meeuwen naar de Solexraces geweest. Ik heb nu nog goede kontakten met sommige mensen daar.

De Solexrace in Nederweert-Eind was erg mooi. Eén van de mooiste circuits met zowel een erg lang recht stuk als een paar mooie bochten en ook een technisch langzamer gedeelte. Op de onderste foto is Leonard van Heemskerk uit Alphen a/d Rijn te zien met zijn special Solex