mei
M Di W Do V Za Zo
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Advertentie.
Laatste foto
Solex 2200, gereed
Zonsondergang gevangen in de Solex
Solex Peperbus 1950 met klinkje
Wie is online
2 geregistreerd (Praatpaaltje, kingroy), 7 Gasten en 1 Zoekmachine online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
#65738 - 08/09/11 08:02 AM hoe organiseer je een solexrace?
john meisters Offline
30000km gereden
**

Lokatie: nederland, limburg, roermond
Van een vriendin van ons kreeg ik de vraag wat er allemaal komt kijken bij het organiseren van een solexrace.

Ik zou het niet weten want ik ben op racegebied een absolute leek, zeker vwb de organisatie, voorbereidingen, vergunningen etc.

Omdat ik het idee wel heel leuk vind en het fantastisch zou vinden als er in Limburg ook eens zoiets georganiseerd zou worden, stel ik de vraag hier op het forum.

Hier is al een regelement te vinden (dank aan Roelof) waaruit je kunt opmaken dat je zo'n evenement niet effe met de natte duim moet gaan organiseren.

Wie kan onze vriendin verder helpen met tips, of mooier nog: is er iemand hier met wie zij contact kan opnemen zodat zij haar licht kan opsteken?

Wij willen best sponsoren of anderszins helpen maar voor organisatie ontbreekt het ons aan tijd frown

#65744 - 08/09/11 08:46 AM Re: hoe organiseer je een solexrace? [Re: john meisters]
Jan Offline
Wikkelbie
30000km gereden

Lokatie: Boxtel
Origineel bericht van: john meisters
Van een vriendin van ons kreeg ik de vraag wat er allemaal komt kijken bij het organiseren van een solexrace.

Ik zou het niet weten want ik ben op racegebied een absolute leek, zeker vwb de organisatie, voorbereidingen, vergunningen etc.

Omdat ik het idee wel heel leuk vind en het fantastisch zou vinden als er in Limburg ook eens zoiets georganiseerd zou worden, stel ik de vraag hier op het forum.

Hier is al een regelement te vinden (dank aan Roelof) waaruit je kunt opmaken dat je zo'n evenement niet effe met de natte duim moet gaan organiseren.

Wie kan onze vriendin verder helpen met tips, of mooier nog: is er iemand hier met wie zij contact kan opnemen zodat zij haar licht kan opsteken?

Wij willen best sponsoren of anderszins helpen maar voor organisatie ontbreekt het ons aan tijd frown

Een kennis van ons heeft het laast in Olland georganiseerd, een klein plaatsje hier vlakbij.
Er komt veel bij kijken, maar zij zijn naar de organisatie gegaan van de 24 uurs solex race te Heeswijk en hebben veeel over kunnen/mogen nemen. Een heel draaiboek, maar dat scheeld veeel werk.

Ik zou dat eens proberen smile

#65749 - 08/09/11 04:02 PM Re: hoe organiseer je een solexrace? [Re: ]
Joan Offline

65000km gereden

Lokatie: Hoogland
Origineel bericht van: Hans
Effe contakt op nemen met jouke wink

Of effe met de AOW in Joure, die hebben altijd het WK gedaan.\

Mischien mag je het hele concept van WK wel overnemen.

Moderator:  Joan 
Links
Solex website
Solex fotoalbum
Solex clubs
Solex Startpagina
Brommers Startpagina

Advertentie..
Advertentie....
Forum Statistieken
2011 Leden
20 Forums